четверг, 12 апреля 2012 г.

Рефлексія. Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…


  1. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  2. Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  3.  Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  4.  Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
  5. написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
  6. обмежити кількість критеріїв до необхідних.
  • Мне очень понравилась библиотека с готовыми шаблонами оценивания. Я взяла несколько форм для старших классов. 
  • Меня заинтересовала форма оценивания принятия решений. Я обязательно буду применять ее  на своих уроках.
  • Открытием для меня была 70% шкала оценивания.
  • На первое время я буду ограничивать количество критериев, Мне кажется, что те формы оценивания, которые мы узнали сегодня, требуют значительно больше времени от учителя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий