Рефлексія. Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
- Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
- Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
- Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
- Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
- написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
- обмежити кількість критеріїв до необхідних.
- Мне очень понравилась библиотека с готовыми шаблонами оценивания. Я взяла несколько форм для старших классов.
- Меня заинтересовала форма оценивания принятия решений. Я обязательно буду применять ее на своих уроках.
- Открытием для меня была 70% шкала оценивания.
- На первое время я буду ограничивать количество критериев, Мне кажется, что те формы оценивания, которые мы узнали сегодня, требуют значительно больше времени от учителя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий