вторник, 25 ноября 2014 г.

МК. День первый.

Мои цели!!!!

Я хочу узнать как эффективно использовать все виды   формуючого оцінювання!!

Я хочу узнать  методические приемы для того, чтобы научить своих учителей правильно формулировать навчальні цілі для навчальної теми та для проведення дослідження!! 


Я хочу узнать У Нины Петровны как правильно и эффективно мотивировать своих учителей для ИНТЕЛ-10. 







 РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
я сформулировала и поставила свои цели на нашем МК;
узнала про сервис cacoo.com , получила первоначальные навыки работы с сервисом, в составе группы Желтых продумывала Проблемы организационные на тренингах и составляла схему этих проблем (сервис понравился, надо использовать его в дальнейшей работе);
получила д/з по Плану вивчення (переробити або вдосконалити тематичні питання,  розподіл учнів на групи та їх діяльність);
работала с е-учебником, выделяла обязательные упражнения;
пока нет ясности, конкретики и четкой схемы как по каждому предмету вытаскивать темы для дослідження (буду мучить вопросами  НП)
для Нины Петровны!!!!!

1 комментарий:

  1. Щоб рефлексія була “ідеальною” , додайте щирості і трохи себе — починайте кожне речення з “Я” і “Мені подобається/не подобається”.
    Рефлексія це не перелік того, що робили, а віддзеркалення Ваших думок і почуттів з привводу того, що робилося. Спробуйте, Ви зможете “відкритися””

    Між реченням “я сформулировала и поставила свои цели на нашем МК;” і “Я спочатку вагалася і помилялася , і мене це трохи непокоїло, коли я формулювала свої цілі навчання “ ,як говорять в Одесі - “две большие разницы”... От , правда, спробуйте хоча б подумки переробити весь ваш прелік того, що робили, на своє ставлення , відношення до того всього, і Вам сподобається!
    І поставте читачеві Вашого блогу парочку “каверзних , інтригуючих запитань”, щоб він з Вами посперечався, надав Вам свою думку, захотів поспілкуватися з Вами. ОК?
    Успіхів і натхнення!!

    ОтветитьУдалить