Мои цели!!!!
РЕФЛЕКСІЯ
Я хочу узнать как эффективно использовать все виды формуючого оцінювання!!
Я хочу узнать методические приемы для того, чтобы научить своих учителей правильно формулировать навчальні цілі для навчальної теми та для проведення дослідження!!
Я хочу узнать У Нины Петровны как правильно и эффективно мотивировать своих учителей для ИНТЕЛ-10.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
я сформулировала и поставила свои цели на нашем МК;
узнала про сервис cacoo.com , получила первоначальные навыки работы с сервисом, в составе группы Желтых продумывала Проблемы организационные на тренингах и составляла схему этих проблем (сервис понравился, надо использовать его в дальнейшей работе);
получила д/з по Плану вивчення (переробити або вдосконалити тематичні питання, розподіл учнів на групи та їх діяльність);
работала с е-учебником, выделяла обязательные упражнения;
пока нет ясности, конкретики и четкой схемы как по каждому предмету вытаскивать темы для дослідження (буду мучить вопросами НП)
для Нины Петровны!!!!! |
Щоб рефлексія була “ідеальною” , додайте щирості і трохи себе — починайте кожне речення з “Я” і “Мені подобається/не подобається”.
ОтветитьУдалитьРефлексія це не перелік того, що робили, а віддзеркалення Ваших думок і почуттів з привводу того, що робилося. Спробуйте, Ви зможете “відкритися””
Між реченням “я сформулировала и поставила свои цели на нашем МК;” і “Я спочатку вагалася і помилялася , і мене це трохи непокоїло, коли я формулювала свої цілі навчання “ ,як говорять в Одесі - “две большие разницы”... От , правда, спробуйте хоча б подумки переробити весь ваш прелік того, що робили, на своє ставлення , відношення до того всього, і Вам сподобається!
І поставте читачеві Вашого блогу парочку “каверзних , інтригуючих запитань”, щоб він з Вами посперечався, надав Вам свою думку, захотів поспілкуватися з Вами. ОК?
Успіхів і натхнення!!